سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی محصولات تولیدی شرکت خراسان افشارنژاد

شرکت سیم و کابل برق افشار نژاد خراسان محصولات متنوعی از جمله سیم و کابل تولید می‌کند. این شرکت در رقابت در بازارهای بین المللی موفق بوده است و یکی از اولین دریافت کنندگان نشان ویژه است. این شرکت صدها نوع سیم و کابل افشار نژاد تولید کرده است. این شرکت برای تولید محصولات خود از فناوری‌های پیشرفته و تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کند. 

محصولات سیم و کابل خراسان افشارنژاد

کابل کنترل خراسان برای اتصال و کنترل ماشین آلات در کارخانه‌ها استفاده می‌شود و اغلب در داخل ساختمان‌ها یافت می‌شود. دارای روکش‌های مختلفی است که می‌توان آن را متناسب با محیطی که در آن استفاده می‌شود تغییر داد. 

کابل زرهی خراسان کابلی محکم است که با آمور روکش شده است که آن را در برابر آب، خاک و سایر عناصر مقاوم می‌کند. اغلب در کانال‌ها و سایر مناطق زیر آب و همچنین در محیط‌های صنعتی و نیروگاهی استفاده می‌شود. در نهایت، برای ایمن نگه داشتن آن، در صورت‌عدم استفاده باید پوشانده شود. 

این برند کابل دارای روکش خاصی است که به جلوگیری از تداخل صدا و سیگنال‌ها با یکدیگر کمک می‌کند. این بیشتر در سیم کشی تلفن و تلویزیون استفاده می‌شود. 

کابل تخت افشار خراسان یک کابل باکیفیت است که برای تامین برق لوازم برقی و روشنایی منزل استفاده می‌شود. در ساختمان‌ها و به هر قیمتی قابل نصب است.

کابل کولری خراسان افشارنژاد

کابل‌ خراسان افشار نژاد از سیم و دارای روکش سفید می‌باشد که مخصوصاً برای خنک کاری آبی مناسب است. این کابل‌ها در دو اندازه هستند: طول پنج اینچ و طول چهار اینچ. 

کابل مخابراتی خراسان

خراسان دارای کابل‌های مخابراتی فراوانی از جمله کابل‌های جفتی و آنتن‌های صادراتی است که ساخت شرکت صنعتی الکتریک خراسان افشار نژاد می‌باشد. در این لیست قیمت فقط دو نوع کابل آماده در خراسان 2 جفت و 4 جفت موجود است. سایر کابل‌های خراسان باید به صورت کویل عرضه شوند و برخی مدل‌ها با کویل 100 متری عرضه می‌شوند.